פרק 127: איך עושים משחק?

 

תוכנת גיים-מייקר. למצולם אין קשר לכתבה 🙂

לאחר השתהות פושעת ממש, אנו מתכבדים להגיש לכם את הפרק הבא בסדרת "תעשיית המשחקים הישראלית". הפעם נדבר על תהליך יצירת המשחק עצמו – ממה הוא מורכב, כמה זמן זה לוקח, מי עושה מה ועוד. כדי שלא ישעמם לכם לשמוע את דודי פלס ואת איתמר, ראיינו שלושה ישראלים שפיתחו משחקים בלוש חברות שונות מאוד לדבי איך הם עושים את זה – מפתחים משחקים, סוטים, לא מה שחשבתם!

תוכלו לשמוע מה דעת שלושה מפתחים שונים על מסמכי אפיון, תכנון איטרטיבי, בדיקות תוכנה ומה הם הכי אוהבים לעשות עם משחקים.

הקרבנות המרואיינים הם:

  • איתי קרן – מחברת הפיתוח הזעירה Untame, יוצרי Rope Rescue המצוין.
  • דורון ניר – היום בגוטיגו, לשעבר מחברת Oberon, אחת מחברות משחקי הווב הגדולות בעולם.
  • דניגמן – מאנשי הסטודיו Playful Shark, היוצרים משחקים לפי הזמנה.

לא נשכח כמובן לתת קישור למבצע החודש החינמי של אודיבל, שם אתם יכולים לשמוע, למשל, את ההמלצה הנרגשת שלנו – Ready Player One.

[audio:http://pod.icast.co.il/a048b6f0-00ba-4289-979f-1bde1aeb8ac5.icast.mp3]

הערה: מוזיקת המעבר בפרק לקוחה מ Rope Rescue והולחנה על ידי דידי ארז.

6 comments on “פרק 127: איך עושים משחק?
  1. אחד מיסודות הבניין בפיתוח משחקים הוא אותו מסמך אפיון (Game Design Document).
    מכיוון שלא דובר עליו יותר מידי וחבל (מי כותב אותו, מה כותבים בו, כמה כותבים בו, עד כמה הוא עדכני, למי מיועד וכיו"ב)

    מצ"ב קישור למסמך דוגמא שכריס טיילור (כן, ההוא מדאנג'ן סייג') פרסם:
    http://www.runawaystudios.com/articles/chris_taylor_gdd.asp

    • שחר, פרק 128 סובל מעומס שלי וקושי בתיאום לוח הזמנים. אני מקווה שהוא ייצא לפני סוף החודש ומקווה שתהנו ממנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *